Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heel knappe BG en de bloem en druppels staan er mooi scherp op
Qua compo had ik de bloem iets meer naar de rechterbovenhoek vastgelegd. Nu vrij centraal en wat veel steel voor mij.
Heel knappe BG en de bloem en druppels staan er mooi scherp op
Qua compo had ik de bloem iets meer naar de rechterbovenhoek vastgelegd. Nu vrij centraal en wat veel steel voor mij.
Mij stoort de compo niet.
Soms moet je eens afwijken van de regeltjes.
De druppels doen de bloem alle eer aan.
groetjes
moniq
Ik volg Moniq ook wel, Het moet niet altijd vanuit het hoekje vertrekken.
Het begint bij mezelf zo een afwijking te worden dat ik zelfs als ik met de wagen rijd, de middenste lijn van de weg ook uit de hoek van mijn spiegel wil zien komen
OT : Prachtige scherpte en mooie kleurtjes en de druppeltjes geven altijd dat extraatje
Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8 www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Ik volg Moniq ook wel, Het moet niet altijd vanuit het hoekje vertrekken.
Het begint bij mezelf zo een afwijking te worden dat ik zelfs als ik met de wagen rijd, de middenste lijn van de weg ook uit de hoek van mijn spiegel wil zien komen
Vind ik wel grappig Myriam, zelf heb ik ook van die momenten dat ik veel dingen zo zie
GROETJES ROSIE
Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55
Comment