Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Bedankt voor de reacties!
Hoewel ik blij ben met de foto, kan hij niet tippen aan de realiteit.
Het was schitterend om te zien.
De hoed van de paddenstoel (een erg groot exemplaar) was omgevallen en de zon zat net goed.
Groet,
Gabriël
Surf ook eens naar Heuvelstraat 37, mijn site over de biodiversiteit in de tuin.
Inderdaad. Ik vind het zelfs een "beetje veel". Zeker bij ISO 200.
Dit blijft het belangrijkste minpunt van mijn intussen al bijna zes jaar oude camera (Canon EOS 400D).
Eigenlijk vertonen bij deze camera alleen macro's met de laagste ISO-waarde (100) geen of toch geen storende ruis.
Groet,
Gabriël
Surf ook eens naar Heuvelstraat 37, mijn site over de biodiversiteit in de tuin.
het tegenlicht hier heel goed gebruikt om er een mooie foto van te maken
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment