Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Geglazuurd hoedje
Collapse
X
-
-
-
Re: Geglazuurd hoedje
ingrid in heb al veel betere van je gezien
hier is het hoedje op het randje van uitgebrand er is bijna geen structuur op kleur meer te zienGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
bedankt vr jullie eerlijke respons, was vr me zelf ook een twijfel geval
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk berichtbedankt vr jullie eerlijke respons, was vr me zelf ook een twijfel geval
Comment
-
-
Patrick bedankt
Comment
-
Ik vind hem ook niet echt geslaagd. Er straalt zo een sombere sfeer van uit en dat terwijl ik de manier waarop je het licht altijd in je onderwerp vangt zo bewonder. Daarom voor mij een mindere, maar op naar de volgende die waarschijnlijk weer helemaal top zal zijn.Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
www.myriamvos.jalbum.net of facebook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vossie Bekijk berichtIk vind hem ook niet echt geslaagd. Er straalt zo een sombere sfeer van uit en dat terwijl ik de manier waarop je het licht altijd in je onderwerp vangt zo bewonder. Daarom voor mij een mindere, maar op naar de volgende die waarschijnlijk weer helemaal top zal zijn.
Myriam, bedankt, het was ff somber dat moment, blijkbaar ook vr mij
bedankt vr je eerlijkheid
Comment
-
twijfel gevallen plaats ik meestal niet ingrid en toch soms denk ik van......
het kon toch wel eens iets zijn
en neem je her risico toch
Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk berichtbedankt vr jullie eerlijke respons, was vr me zelf ook een twijfel gevalGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
Comment