Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Misschien even een toelichting aangaande de kleuren van de BG.
In mijn rechterhand hield ik mijn camera set-up (toch 2,9kg met MP-E65mm en flits erbij) en in de linker een gelig herfstblaadje dat ik achter de nimf hield. Op die manier verkreeg ik de mooi passend gekleurde BG ipv een zwarte vanwege het flitsen.
Mijn rechterduim was wel blij dat ik van de eerste keer 'raak schoot'
Misschien even een toelichting aangaande de kleuren van de BG.
In mijn rechterhand hield ik mijn camera set-up (toch 2,9kg met MP-E65mm en flits erbij) en in de linker een gelig herfstblaadje dat ik achter de nimf hield. Op die manier verkreeg ik de mooi passend gekleurde BG ipv een zwarte vanwege het flitsen.
Mijn rechterduim was wel blij dat ik van de eerste keer 'raak schoot'
Bedankt voor de reacties nog.
Grtz,
Kurt
Leuke "the making of ...". Straffe kost dat je die combinatie uit de hand in het juiste scherpstelvlak kunt houden ! En het resultaat mag gezien worden door ! En een meer dan behoorlijke scherptediepte heb je hier nog. Knap hoor !
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment