Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik sluit me zeker aan bij mijn voorgangers wt kleur, opbouw en scherpte betreft.
Maar ik vraag me af wat de wazige vlek, links in de onderste vlek is ? Is dit nu door de DOF ?
Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8 www.myriamvos.jalbum.net of facebook
ik vraag me af wat de wazige vlek, links in de onderste vlek is ? Is dit nu door de DOF ?
Ik had wel gezien dat er wat gras veel meer in het licht vrij dicht bij mijn lens stond terwijl ik daar min of meer in de modder lag
toen ik door de zoeker keek viel mij dat niet echt op, ik dacht dat ik er juist langs gemikt had, niet dus, het is eerder een combinatie van dof en flare dacht ik
ik zou nu wel het onderste kunnen wegcroppen maar dan vind ik dat het ten koste gaat van de beeldopbouw ?
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
zeer knap van compo ,mooie foto Frans ,nu er over is gesproken let je natuurlijk op die wazig vlek anders had ik er waarschijnlijk weinig aandacht aan geschonken
Comment