Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Olhb

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Olhb

Deze middag de trotse eigenaar geworden van een macrolens en heb deze dan maar meteen even uitgetest vanmiddag

Zij die mij kennen uit de landschap sectie weten al dat ik tegen een duwtje kan en gefundeerde (harde) kritiek heel erg apprecieer, dus hou je vooral niet in om de fouten in de plaat aan te halen, ik kan er maar beter van worden...

alvast bedankt !

facebook

500px

Re: Olhb

scherpte is dik in orde ,heb wel wat moeite met de compo ,iets te centraal volgens mij ,ook wat last van reflectie ,maar daar kan je weinig aan doen of eventueel een pola filter gebruiken licht heb je wel goed onder controle ,ook zou ik dat onderste stukje bloem verwijderd hebben (of terplaatse afgeknipt )je hebt erom gevraagd he
    verder heb je wel een mooie BG
    welke lens ?

Comment

Tnx patrick, ik apprecieer je input erg! Ik heb er idd om gevraagd en je weet ondertussen dat ik daar tegen kan eh ;-)
      Kan je commentaar perfect volgen, al had ik eigenlijk verwacht de eerste comment ging gaan over de scherpte op het achterlijf :-D
      Heb er nooit aan gedacht om dat onderste bloemetje weg te doen...'t moest wat snel gaan, want het beestje zat geen seconde stil en heb er dan ook niet aan gedacht om dat ene bloemetje nog weg te "toveren". over de compo, da's toch iets heel anders dan landschappen zulle :-) daar ga ik nog wat aan moeten werken dus :-)

De lens is een de alom bekende nikkor af-s 105...nog maar een paar shots kunnen doen, maar 't ziet er veelbelovend uit qua kwaliteit...
      facebook

500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cytochrome Bekijk bericht
        Tnx patrick, ik apprecieer je input erg! Ik heb er idd om gevraagd en je weet ondertussen dat ik daar tegen kan eh ;-)
        Kan je commentaar perfect volgen, al had ik eigenlijk verwacht de eerste comment ging gaan over de scherpte op het achterlijf :-D
        Heb er nooit aan gedacht om dat onderste bloemetje weg te doen...'t moest wat snel gaan, want het beestje zat geen seconde stil en heb er dan ook niet aan gedacht om dat ene bloemetje nog weg te "toveren". over de compo, da's toch iets heel anders dan landschappen zulle :-) daar ga ik nog wat aan moeten werken dus :-)

De lens is een de alom bekende nikkor af-s 105...nog maar een paar shots kunnen doen, maar 't ziet er veelbelovend uit qua kwaliteit...
        ik kijk al uit naar de volgende

Comment

Proficiat met je mooie nieuwe aanschaf Mathias. Deze foto beloofd al veel goeds, scherpte en kleuren zijn zeer goed.
          Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
          MIJN WEBSITE

Comment

Succes met je nieuwe lens.
            Deze foto is al zeker een goed begin.
            De uitleg heb je al gekregen, oefenen is de boodschap.

groetjes

moniq
            groetjes, moniq (BD1321BE)

A picture paints a thousand words

Comment

bedankt voor de reacties!!
              facebook

500px

Comment

OLHB staat er mooi op
                mooi met zijn kopje in de DoF

al zou ik de foto een klein tikje donkerder durven maken
                Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

Comment

Ziet er alvast veelbelovend uit voor wat nog komen gaat.
                  Dit niveau aanhouden en de tips toepassen

Comment

erg bedankt voor de reacties nogmaals!
                    facebook

500px

Comment

Die staat er mooi op, prima scherpte.
                      De 105 is een lens waar je nog veel plezier zal aan hebben.
                      Photography is an art of observation.

Comment

De beperkte DOF komt hier mooi tot zijn recht en dat vooral omdat het OLHB op het kopje mooie scherp is.
                        Ik weet nu al dat we van u nog prachtige werkjes gaan zien.

In ieder geval heel veel plezier met je nieuwe lens Mathias.
                        Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
                        www.myriamvos.jalbum.net of facebook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vossie Bekijk bericht
                          Ik weet nu al dat we van u nog prachtige werkjes gaan zien.
                          ik hoop het...'t is alvast leuk een nieuwe uitdaging te hebben!
                          facebook

500px

Comment

Mooi scherp en dat voor je eerste dat beloofd ...
                            Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

Comment

Smaakt naar meer, maar kan me vinden in de verbeterpuntjes.
                              Soms kan een iets andere invalhoek je verhelpen van de reflectie

Comment

Working...
                              X