vervolg op mijn allerkleinste in de stoeltjes wereld, trof deze tweeling in het Peerdsbos te Brasschaat
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Rodekoolzwammetjes
Collapse
X
-
Rodekoolzwammetjes
vervolg op mijn allerkleinste in de stoeltjes wereld, trof deze tweeling in het Peerdsbos te Brasschaat
-
-
Re: Rodekoolzwammetjes
Waw, knap hoor Ingrid. Zeer mooi van kleur. Goede scherpte en DOF !
Die zou ik in ieder geval ook nog eens graag voor mijn lens hebben.Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
www.myriamvos.jalbum.net of facebook
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vossie Bekijk berichtWaw, knap hoor Ingrid. Zeer mooi van kleur. Goede scherpte en DOF !
Die zou ik in ieder geval ook nog eens graag voor mijn lens hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk berichtdat zou dit jaar toch moeten lukken, heb ze gisteren in tientallen nog tegen gekomen.
zoals gewoonlijk Ingrid weer heel knap en ,scherpte met gepaste DOF ,kleuren ,compo allemaal piekfijn ,
ikzelf zou wel getracht hebben die sprietjes die ervoor liggen weg te nemen ,maar zoiets is natuurlijk persoonlijk ,sommige zien dit juist wel graag
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtidd het krioelt er dit jaar van in het bos ,terwijl ik ze andere jaren nog nooit gezien had ,
zoals gewoonlijk Ingrid weer heel knap en ,scherpte met gepaste DOF ,kleuren ,compo allemaal piekfijn ,
ikzelf zou wel getracht hebben die sprietjes die ervoor liggen weg te nemen ,maar zoiets is natuurlijk persoonlijk ,sommige zien dit juist wel graag
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vossie Bekijk berichtWaw, knap hoor Ingrid. Zeer mooi van kleur. Goede scherpte en DOF !
Die zou ik in ieder geval ook nog eens graag voor mijn lens hebben.Master the craft, and the art will follow.
Canon 5DMkIII & 7DMkII & wat glas voor veraf en héél kortbij
http://www.retina-natuurfotografie.be | Flickr | 500px | jAlbum
Comment
-
die staan er inderdaad mooi op ingrid
en inderdaad ze zijn er met honderden te gelijk hier aan het oude kanaal
een waar paddenstoelen paradijs dit jaarGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
1 van de betere rode kool zwammetjes die ik hier heb zien passeren op BD. Vind hem erg knap.Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
MIJN WEBSITE
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtHeel mooi, het zijn er dan ook uit een park en niet zo maar uit een bos hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MG-TF Bekijk berichtmoet me hier corrigeren, 't is eigenlijk in het Peerdsbos om juist te zijn, maar hier wordt gemakkelijk over park van Brasschaat gepraatbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
Comment