Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
VZW-leden: Je vindt hier de uitnodiging voor de (online) Algemene Vergadering op 28 december 2024.
Moest direct aan de miniatuurtjes van Filipo denken
Ze staan er goed op in een mooie setting
Technisch muggenziftje: ik zie een dubbel randje aan de bovenzijde van het blad. Een beetje meer rechts ter hoogte van het kleinste paddoke. Misschien dat je dat nog terug wegkrijgt indien het van een bewerking is?
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Technisch muggenziftje: ik zie een dubbel randje aan de bovenzijde van het blad. Een beetje meer rechts ter hoogte van het kleinste paddoke. Misschien dat je dat nog terug wegkrijgt indien het van een bewerking is?
Grtz,
Kurt
Hey Kurt,
bedankt vr de opmerking, 'k zal het eens bekijken, is zeker niet van een bewerking heb er géén toegepast, enkel ontwikkeld, misschien van het opscherpen na verkleining vr op de website te plaatsen.
grtjs
Ingrid
Grtz,
Kurt
Hey Kurt,
heb de RAW bekeken en daar zit het ook op, als ik het uitvergroot zou ik denken dat het een nerf van het blad kan zijn, uiterst recht zie je het blad wat puntig uitlopen wat meestal aan een nerf is
Comment