Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
MINI - Herfst
Collapse
X
-
Labels: Geen
-
-
Re: MINI - Herfst
Hier zijn de miniatuurtjes weer
Niet van hetzelfde niveau zoals je al eerder laten zien hebt. Belichting op het figuurtje niet optimaal en het boomstammetje dat hij vastheeft lijkt bewerkingssporen te vertonen.
De setting waarin je deze gezet hebt vindt ik ook niet zo mooi passend samengaan zoals eerder wel het geval was.
Rechttoe rechtaan commentaar zoals ik het zie zonder afbrekend over te willen komen. Ik weet dat je met betere combinaties en resultaten voor de dag kan komen, dat heb je al bewezen
Grtz,
Kurt
-
inderdaad hier zijn ze weer die kleine mannetjes
vind ook je vorige beter hoor
weet niet goed maar vindt dit mannetje hier niet zo goed passen ik zijn omgeving
zou hem eerder in een hoopje bladeren zetten met een stapeltje takjesGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Bedankt voor jullie eerlijke reacties
Wat het boomstammetje betreft : dat zijn geen bewerkingssporen, het stammetje heeft effectief die kleuren en vorm.
Wat de combinatie betreft hebben jullie misschien wel een punt. Een boomstam en kastanjes, je moet idd al ver zoeken om een (hout)link te vinden. Ik was foto's aan het maken met kastanjes en houtbewerkers en dit figuurtje maakte daar deel van uit, vandaar...Maar de bladsuggestie is genoteerd...
Mijn fotowebsite : www.filover.be
Comment
Comment