Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rays of Sunlight

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Rays of Sunlight

Ik volg de anderen; zeer mooi.

Maar waar komt die zware donkere rand boven de paddestoelen van de linkse groep vandaan?

Geert

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mpke Bekijk bericht
      Speciaal zo met dat licht! Ik vind het wel iets hebben
      Het spinnetje vind ik een leuke extra
      Ik volg. Knap in beeld gebracht !
      Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
      www.myriamvos.jalbum.net of facebook

Comment

Bedankt voor jullie reacties.

Oorspronkelijk geplaatst door Appendix Bekijk bericht
        Ik volg de anderen; zeer mooi.

Maar waar komt die zware donkere rand boven de paddestoelen van de linkse groep vandaan?

Geert
        Misschien van het optrekken van het contrast van de BG om de stralen beter te laten uitkomen? Ik werk niet met PS en lagen, dus dit effect komt misschien door de overgang van het opgetrokken contrast tegen de fellere rand van de paddo's.
        Mijn afwerking zal nooit het hoogste niveau halen, maar we roeien met de riemen die we hebben

Het was me eigenlijk niet opgevallen. Bedankt voor het vermelden. Zal eens kijken of ik het effect kan verminderen.

Grtz,
        Kurt

Comment

Mooi die stralen. Ik zie die ook soms maar op foto zijn ze dan verdwenen of amper zichtbaar.
          Het zonlicht op de paddokes vind ik wat hard, maar das ieder zijn smaak, ik trek bijna nooit in direkt zonlicht.

Grtz, chelle
          Foto's Natuur
          Foto's Mensen

Comment

Zooo mooi met straaltjes! Spinnetje stoort mij ook niet, dat stukje hout(?) in het midden wel een beetje...

Comment

Erg mooi! Prachtig licht.
              De twee bundels lijken haast elkaars spiegelbeeld te zijn.
              Enig minpuntje: hier en daar (op mos) wat uitgebeten wit. Dit zou ik bewerken.
              En dat spinnetje? Tja, de ene keer vind ik dat het iets toevoegt, dan weer dat het te veel aandacht naar zich toetrekt.

Groet,

Gabriël
              Surf ook eens naar Heuvelstraat 37, mijn site over de biodiversiteit in de tuin.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chelle Bekijk bericht
                Mooi die stralen. Ik zie die ook soms maar op foto zijn ze dan verdwenen of amper zichtbaar.
                Het zonlicht op de paddokes vind ik wat hard, maar das ieder zijn smaak, ik trek bijna nooit in direkt zonlicht.

Grtz, chelle
                Ik ben zelf de eerste om te wijzen op te hard licht Hier had ik helaas geen andere keuze wou ik de stralen kunnen vastleggen.

Oorspronkelijk geplaatst door Dietev Bekijk bericht
                Zooo mooi met straaltjes! Spinnetje stoort mij ook niet, dat stukje hout(?) in het midden wel een beetje...
                Stukje heb ik op het origineel ondertussen redelijk kunnen wegwerken

@Niwrad: aan het uitgebeten wit ben ik niet begonnen met dat proberen weg te werken. Zoals hoger vermeld ben ik geen bewerkingsexpert en zijn de mogelijkheden van Aperture3 niet te vergelijken met een programma als bvb CS5 van Photoshop.

Waar het me hier om ging was het vangen van de stralen die op de paddo's neerkwamen en dat vind ik zelf vrij goed gelukt. Ik ben in elk geval blij met het resultaat

Iedereen nogmaals bedankt voor het reageren.

Grtz,
                Kurt

Comment

Working...
                X