Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

vlindertje op de heide

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• vlindertje op de heide

Nu het seizoen voorbij is, vind ik toch nog kort aan huis een heidegebied waar nog veel van die kleine vlindertjes zaten
    dus volgend jaar weet ik weer waar naartoe
    Groetjes Rosie

GROETJES ROSIE
    Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
    panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

Re: vlindertje op de heide

Het vlindertje staat mooi in beeld tegen een knappe BG.
    Wat een geluk dat je een heidegebied gevonden hebt, dat belooft voor volgend jaar.

groetjes

moniq
    groetjes, moniq (BD1321BE)

A picture paints a thousand words

Comment

Prachtig Rosie, vlindertje en BG heel mooi
      Sony SLT-A65V met macro lens Sigma 105 mm 1:2.8

Comment

Het is er een mooi hoor, ik wou dat ik hier in de buurt ook een goed vlinderplekje vond, geniet jij maar van het jouwe
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Jammer dat de heide stilletjes aan is uitgebloeid. Ik heb hier vlak bij mijn deur, ongeveer een maand geleden ook zo een prachtig gebied ontdekt. Dus ook niet zo ver voor jouw Rosie. Volgend jaar kunnen misschien onze vlinderplekjes eens samen gaan bezoeken.

OT : Dit vlindertje staat er in ieder geval mooi scherp op ! Het heide takje rechts maakt het wel ietsje drukker. Maar toch een knappe foto hoor !
          Canon 5D mark III - EF 17-40mm F4.0 L - EF 24-105mm F4.0 L & Sony SLT A55V - Tamron Macro 90mm F2.8
          www.myriamvos.jalbum.net of facebook

Comment

Hoi Rosie, hoogstwaarschijnlijk ben ik de enige tot nu toe die de foto niet attractief vind.
            Ik bekijk een foto als totaalplaatje. Weliswaar staat het bruin blauwtje er prima op, maar de bewerking (waarschijnlijk het blurren/vervagen van de achtergrond) vind ik er slordig uitzien. En vreemd eigenlijk dat anderen dit niet opvalt. Of is mijn bang om ook maar enigszins kritiek te uiten. Tenslotte zitten we op een foto-forum alwaar we elkaar moeten beoordelen op foto's en niet de persoon die de foto heeft gemaakt.
            In de linkeronderhoek zie je namelijk een overgang die totaal niet klopt.
            En ja, ik ben eerlijk en zeg gewoon wat ik zie. Neem geen blad voor de mond. (en veelal wordt dat niet in dank afgenomen)

Grt Roger

Comment

Working...
            X