Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Uit de hoogte
Collapse
X
-
-
Re: Uit de hoogte
Dank u voor de reacties
Dit is er nog eentje gemaakt in, De Doort waar we onlangs geweest zijn met Lukske_40
Nu had ik onlangs gehoord dat er in, Aardenburg (Nederland) ook boomkikkertjes zaten, opgezocht op internet en nu blijkt dat de populatie in Aardenburg afneemt en dan wel in Retranchement, ook Nederland, grenst aan Sluis en Cadzand daar de populatie stijgt, nu zijn we maandag eens gaan kijken daar en idd we hebben er enkele gezien, niet zo talrijk als in De Doort maar het was dan minder goed weer ook.
Voor mij is dat 40 km. Zomergem. De Doort 200km
Ik wilde dit even vermelden, interessant voor de mensen uit Oost en West VL
Comment
-
deze inderdaad prachtig geplaat, mooie kleuren,goed scherp, en zachte BG
voor mij niet veel verschil (Antwerpen) maar indien mogelijk had ik toch graag de juiste locatie, we gaan al eens geregeld nr Knokke en zou deze dan kunnen combineren.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick T Bekijk berichtDank u voor de reacties
Dit is er nog eentje gemaakt in, De Doort waar we onlangs geweest zijn met Lukske_40
Nu had ik onlangs gehoord dat er in, Aardenburg (Nederland) ook boomkikkertjes zaten, opgezocht op internet en nu blijkt dat de populatie in Aardenburg afneemt en dan wel in Retranchement, ook Nederland, grenst aan Sluis en Cadzand daar de populatie stijgt, nu zijn we maandag eens gaan kijken daar en idd we hebben er enkele gezien, niet zo talrijk als in De Doort maar het was dan minder goed weer ook.
Voor mij is dat 40 km. Zomergem. De Doort 200km
Ik wilde dit even vermelden, interessant voor de mensen uit Oost en West VL
Comment
-
Hey Patrick ,
Deze op je knap op de foto gezet . Hij lijkt inderdaad netjes op een troon te zitten
Bedankt ook om op onderzoek te gaan daar in je buurt en ik ga volgend seizoen zeker is met je mee op stap naar ginder
Groetjes
LucNikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150
Comment
Comment