Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Speciaal en kan het zeker appreciëren
Toch is de drukte niet echt mijn ding en de stengel waar de libel op zit komt een beetje kunstmatig over tov de andere belijning.
Maar zoals David al aanhaalde: het is eens wat anders dan de standaard BG's die we meestal voorgeschoteld krijgen.
neen hoor ,grapje juist achter de libel waren rietstengels en daarachter een waterplas met heel veel glinstering door de zon ,bij het nemen van mijn eerste foto zag ik dit effect al komen op mijn schermpje,eigenlijk een beetje toeval moet ik toegeven, en heb dan de DOF zo verkleind dat alles meer wazig werd en tot dit resultaat kwam ,
voor velen zal dit wel wat druk overkomen maar ik vond dit effect heel mooi ,dacht direct aan penseelstrepen op een doek .
dank voor het reageren !
Comment