Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Mooie compo en scherpe opname.
Mag ik vragen hoe je aan de naam grass gripper komt? Ik zou grasshopper verwacht hebben.
Het is maar een titel, ik speel graag met titels en hier vond ik die alliteratie wel wat hebben - het is natuurlijk een hopper, maar hier ook een gripper, want hij grijpt het gras vast..en hoppen doet hij niet ;-) - 't Is misschien soms moeilijk te volgen, maar ik kijk naar een foto en dan komt er een titel in mijn hoofd en die krijg ik er dan niet meer uit
Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching http://www.ingridvekemans.com
Dank je voor de uitleg. Ik versta je redenering. Laat ons hopen dat jouw neologisme navolging krijgt, want voor zover ik weet is dit een uniek woord (of woordencombinatie).
Comment