Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wrap it up...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wrap it up...

De libel had ondertussen een paar beten gekregen waarna de tijgerspin vanop respectabele afstand bleef wachten tot de libel stil bleef hangen.

Ik vind het altijd moeilijk kiezen uit zo een ganse reeks. Deze heb ik weerhouden omdat de spin nog in de weer is met haar web en je kan zien hoe ze gebruik maakt van haar poten om de vette buit verder veilig in te pakken. Ook het oogcontact tussen de jager en prooi gaf aan deze foto een meerwaarde vond ik.

D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
    Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
    Flickr - JAlbum

Re: Wrap it up...

Dit vindt ik echt prachtig, compleet ,op en top

Comment

Mooi reeksje tot zover. Deze is zeker heel goed
      Nature's way goed vastgelegd.

Grtz,
      Kurt

Comment

Bedankt voor het kijken en de (2) reacties . Ik zal het maar aan de verlofperiode wijten en niet aan de kwaliteit van de foto
        Flickr - JAlbum

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ericvanhout Bekijk bericht
          Bedankt voor het kijken en de (2) reacties . Ik zal het maar aan de verlofperiode wijten en niet aan de kwaliteit van de foto
          een mooi vervolg Eric ,en weer knap in beeld gezet ,lijkt nu wel een mummie

en die reacties ....verlof periode???? als je ziet hoeveel er gekeken wordt daar tegenover zijn de reacties wel heel laag vind ik ,het zijn blijkbaar ieder keer dezelfde die de moeite doen om iets te schrijven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk bericht
            een mooi vervolg Eric ,en weer knap in beeld gezet ,lijkt nu wel een mummie

en die reacties ....verlof periode???? als je ziet hoeveel er gekeken wordt daar tegenover zijn de reacties wel heel laag vind ik ,het zijn blijkbaar ieder keer dezelfde die de moeite doen om iets te schrijven
            Oui, oui, c'est triste. Als je een ratio haalt van 1/10 kijkers die reageren mag je al héél blij zijn, 1/20 is het gemiddelde denk ik als ik het zo snel schat. Langs de andere kant worden de foto's die je laat staan op je harde schijf NOOIT bekeken, tenzij door jezelf of je heel nabije naasten. Deze foto is op 1 dag tijd 93 bekeken en dat is meer dan het aantal bezoekers wat er zou langs komen als ik hier een tentoonstelling doe in de plaatselijke parochiezaal
            Flickr - JAlbum

Comment

Langs de andere kant worden de foto's die je laat staan op je harde schijf NOOIT bekeken, tenzij door jezelf of je heel nabije naasten. Deze foto is op 1 dag tijd 93 bekeken en dat is meer dan het aantal bezoekers wat er zou langs komen als ik hier een tentoonstelling doe in de plaatselijke parochiezaal
              daar heb je wel een punt

Comment

Je mag blij zijn dat je geen relaas krijgt over "doodsangsten in de oogjes" zoals ik had recent
                De natuur z'n maniertjes mooi geplaat
                Webstek in opbouw

Comment

Alweer een prachtig natuurlijk beeld wat erg mooi past in de reeks.
                  Scherpte weer zeer goed en prachtige kleuren !
                  Dit soort taferelen heb ik vaak gezien en ook mooie series van gemaakt. De natuur is hard maar oh zo mooi.

Groetjes chrit.
                  Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.

Comment

Prachtig beeld van hoe het er aan toe gaat in de natuur. Een zoveel grotere libel gevangen in een spineweb.

mvg casie

Comment

Aan de kwalitiet van de hele reeks al het niet liggen Eric maar het is inderdaad tamelijk stil met de reactie's ... ikzelf heb het ook al ondervonden

Groetjes
                      Luc
                      Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

Comment

Aan de kwalitiet van de hele reeks al het niet liggen Eric maar het is inderdaad tamelijk stil met de reactie's ... ikzelf heb het ook al ondervonden

Groetjes
                        Luc
                        Nikon D700 & D4 met redelijk wat glaswerk in de tas + Panasonic Lumix FZ 150

Comment

Working...
                        X