Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ik begrijp het van geen kanten meer nu, sedert ik CS6 heb, krijg ik mijn foto's niet meer scherp met de naverscherping, in lightroom als ik inzoom is deze nochtans heel scherp, ik zie de facetten op het oog van de roofvlieg.
nog eens mijn action om na te verscherpen opnieuw instellen, voor de 10de keer en hopen dat het opgelost is. :S
ik post een update als ik zover ben
alvast bedankt voor de kritiek.
ik begrijp het van geen kanten meer nu, sedert ik CS6 heb, krijg ik mijn foto's niet meer scherp met de naverscherping, in lightroom als ik inzoom is deze nochtans heel scherp, ik zie de facetten op het oog van de roofvlieg.
nog eens mijn action om na te verscherpen opnieuw instellen, voor de 10de keer en hopen dat het opgelost is. :S
ik post een update als ik zover ben
alvast bedankt voor de kritiek.
Gtrz David
Maak je bestand eens wat groter !!!!
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
Oorspronkelijk geplaatst door MacroshopperBekijk bericht
Maak je bestand eens wat groter !!!!
merci, ge hebt mijn probleem opgelost.
ligt niet aan CS6 maar aan mijn parkeerplaats, blijkbaar resizen ze zelf nog eens de foto sedert kort, wat ze vroeger niet deden.
zal via dropbox beginnen werken vanaf nu.
Grtz david en nogmaals bedankt om mijn probleem op te lossen.
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment