Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
[CENTER]'t Was niet makkelijk om dit juffertje in beeld te krijgen.
Spelen hé!
Probeerde ik links, zij gaat rechts piepen en... omgekeerd.
Door met je vinger "te naderen en lichtjes te bewegen" links of rechts van de juffer, stuur je deze juffertjes weer netjes waar je ze hebben wil ! Moet je echt proberen, meestal werkt het perfect !
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Door met je vinger "te naderen en lichtjes te bewegen" links of rechts van de juffer, stuur je deze juffertjes weer netjes waar je ze hebben wil ! Moet je echt proberen, meestal werkt het perfect !
Greetz, Kariboe
Werkt inderdaad en deze staat er toch wel mooi op
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
Greetz, Kariboe
Helemaal mee eens !
'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.
ja zo doe ik het ook ,handje ene kant handje andere kant ,tot hij in de juiste positie zit en dan afdrukken ,
maar het is je hier toch mooi gelukt hoor ,knap beeld
Comment