Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

weer een schorpioenvlieg ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• weer een schorpioenvlieg ...

Groeten Vlieger

Re: weer een schorpioenvlieg ...

Mist wat scherpte op de ogen, maar neemt niet weg dat deze schorpioenvlieg zeer mooie geplaat is !
    Respect Animals/Nature... and people
    Believe in Mother Nature.!!
    Huygens Peter

Comment

Ze staat idd mooi in beeld.

groetjes

moniq
      groetjes, moniq (BD1321BE)

A picture paints a thousand words

Comment

staat er scherp op ,maar wat heb moeite met het flitslicht ,

Comment

Sta me toe om even vrij direct te zijn.
          Ben zelf altijd voorstander geweest om SC te beschouwen als een bepaald niveau en een sectie om foto's te tonen die een zeker 'Wauw' gehalte hebben (niet dat ik daar altijd zelf volledig in slaag naar mijn eigen zin )
          Deze foto heeft voldoende zichtbare 'gebreken', die je zelf kan zien zonder een ander zijn oordeel te vragen, om niet als SC waardig beschouwd te worden: het harde flitslicht, de scherpte op de juiste plaats? en kadrering. En zoals je zelf al aangeeft met "Weer een...": niks nieuws onder de zon en geen compositie om van achterover te vallen met dit onderwerp.

Het is hier al tot in den treure aangehaald dat foto's plaatsen in SC (ook al is het niveau ontoereikend) gebruikt wordt om reacties te krijgen omdat Beoordeling wat links blijft liggen. Mensen die op zo'n beelden dan enkel een overwegend positieve reactie geven werken mijns inziens mee aan het naar beneden halen van het niveau hier. Sorry als ik tegen schenen stamp...

Ik viseer U en deze foto nu niet speciaal hoor, maar wil dit bij deze toch nog eens duidelijk maken: Er verschijnen regelmatig foto's in SC waarvan de auteur met een beetje objectiviteit zelf moet weten dat het resultaat niet echt 'Wauw' is om hier te posten. Zowel technisch of qua originaliteit.
          Als ik bvb naar 1x.com ga kijken weet ik van mezelf dat ik daar niet snel een macro foto moet gaan aanbieden als ik de geselecteerde foto's bekijk. Dezelfde lijn kan je doortrekken naar SC als iedereen objectief vergelijkt met een bepaald getoond kwaliteitsniveau. Smaken kunnen verschillen, maar eerlijk zijn is eerlijk zijn. Zeker tegenover jezelf

Deze reactie zal mij niet hoger op de populariteitslijst zetten , maar ik denk niet dat ik onredelijk of grof ben in mijn argumentering en reactie.
          Bekijk je eigen werk kritischer dan dat van anderen en bij twijfel post je best een trapje lager. Indien het goed is wordt het daar ook opgemerkt en krijg je ook toffe en positieve reacties hoor

Grtz,
          Kurt

Comment

Het flitslicht is inderdaad te hard en de scherpte is wat krap
            D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
            Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
            Flickr - JAlbum

Comment

Dank u voor de feedback
              Last edited by Vlieger; 2 augustus 2012, 20:55.

Comment

Working...
              X