Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Ik moet eerlijk bekennen dat dergelijke "studio"-platen (of platen die bij mij overkomen alsof het een artificiële compositie is) me zelden kunnen bekoren, maar dat is natuurlijk een kwestie van persoonlijke smaak.
Maar hier maak ik toch met plezier een uitzondering op. Hier is wel héél zorgvuldig met licht, BG en reflectie in de ondergrond gewerkt, waardoor de speling van licht en kleuren me zeer kunnen bekoren. Waarmee ik maar wil zeggen dat ik dit een zeer mooie plaat vind, dus, onafgezien van hoe ze tot stand is gekomen.
Ik moet eerlijk bekennen dat dergelijke "studio"-platen (of platen die bij mij overkomen alsof het een artificiële compositie is) me zelden kunnen bekoren, maar dat is natuurlijk een kwestie van persoonlijke smaak.
Maar hier maak ik toch met plezier een uitzondering op. Hier is wel héél zorgvuldig met licht, BG en reflectie in de ondergrond gewerkt, waardoor de speling van licht en kleuren me zeer kunnen bekoren. Waarmee ik maar wil zeggen dat ik dit een zeer mooie plaat vind, dus, onafgezien van hoe ze tot stand is gekomen.
Dominiek, bedankt dat je dit dan toch apprecieert
effe ter inlichting dit is niet in een (mini) studioke gedaan, gewoon thuis op de living tafel aan het spelen geweest met licht, water, en pluis.....
dit is tot stand gekomen door pure verveling omdat het zo mooi weer was in het voorseizoen
Dominiek, bedankt dat je dit dan toch apprecieert
effe ter inlichting dit is niet in een (mini) studioke gedaan, gewoon thuis op de living tafel aan het spelen geweest met licht, water, en pluis.....
dit is tot stand gekomen door pure verveling omdat het zo mooi weer was in het voorseizoen
Wel als dat het resultaat is van "pure verveling" ... aan wat moeten we ons dan verwachten als je enthousiast bent ?
Ook leuk te delen hoe je tot dit mooie resultaat bent gekomen !
Ooh, oh, wacht - ik wil ook nog 'n pluimpje op je hoed steken :
mooi en poëtisch !
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment