Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik heb het licht een beetje aangepast
Wat betreft mijn vorige posts . Het is al een tijdje geleden dat ik hier nog aanbeland ben dus die
zijn waarschijnlijk verwijderd .
Lijkt me een pantserjuffer aan de stand van de vleugels te zien (maar vraag me niet welke ondersoort juist).
Voor mij een hele mooie zo
Niet alledaags standpunt en compo, goede DoF en een knappe scherpte en detail van het oog. Mooie kleur ook. Voor mij is de belichting trouwens dik in orde zoals ze is.
Edit: Na een aanpassing best een update plaatsen en het origineel laten staan. Lees nu pas dat je de belichting veranderd hebt op Luc zijn aangeven.
Lijkt me een pantserjuffer aan de stand van de vleugels te zien (maar vraag me niet welke ondersoort juist).
Voor mij een hele mooie zo
Niet alledaags standpunt en compo, goede DoF en een knappe scherpte en detail van het oog. Mooie kleur ook. Voor mij is de belichting trouwens dik in orde zoals ze is.
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment