Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik wil niet betweterig klinken maar toch : dit is geen pyamazweefvlieg maar een" langlijfje". Te herkennen aan het feit dat het lijf langer is dan de vleugels, vandaar zijn naam ook natuurlijk, ook aan de felgele accenten op de zijkanten van het borststuk. Typisch voor deze soort is ook dat ze in rusttoestand hun vleugels dichtplooien over hun lijf, iets wat bijvoorbeeld een pyamazweefvlieg zelden doet.
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
Ik wil niet betweterig klinken maar toch : dit is geen pyamazweefvlieg maar een" langlijfje". Te herkennen aan het feit dat het lijf langer is dan de vleugels, vandaar zijn naam ook natuurlijk, ook aan de felgele accenten op de zijkanten van het borststuk. Typisch voor deze soort is ook dat ze in rusttoestand hun vleugels dichtplooien over hun lijf, iets wat bijvoorbeeld een pyamazweefvlieg zelden doet.
Ja, wat moet ik hier op nog zeggen
Van de ene kant heb ik het weer mis, maar van de andere kant ben ik super blij dat je mij meer en meer aan het determineren zet
Hartelijk dank Eric voor de fijne en uitgebreide informatie, en bij het eerstvolgend treffen kost mij dat op z'n minst een dikke pint !
Groetjes chrit.
Grootse dingen zijn vaak gegrondvest op een stevige onderlaag van mislukking.
Ja, wat moet ik hier op nog zeggen
Van de ene kant heb ik het weer mis, maar van de andere kant ben ik super blij dat je mij meer en meer aan het determineren zet
Hartelijk dank Eric voor de fijne en uitgebreide informatie, en bij het eerstvolgend treffen kost mij dat op z'n minst een dikke pint !
Groetjes chrit.
Als het nen Duvel of ne Leffe mag zijn hebben we een deal
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
Wat het ook is, het staat er knap scherp op met mooie kleuren...
Volg wel een beetje ivm de kadrering.
Ook mijn gedacht.
Persoonlijk vind ik het determineren ook een leuke bij-hobby (maar ik bak er niet altijd veel van, meestal omdat wat ik zou moeten zien om te determineren net niet goed op de foto zichtbaar is, dat zijn andere foto's hé)
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment