Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
een zeer moeilijke bloem om te fotograferen alleen al door dat je heel beperkt zit bij macro ivm scherpte diepte ,ik vind ook deze foto heel mooi zeker kwa kleuren en scherpte op de groene stuifmeeldraadjes en de mooi DOF in de BG ,vind het alleen wat jammer dat ook de stampertjes niet (eigenlijk bijna niet kunnen door de grote afstand )in het scherptevlak liggen ,een stack zou hier de oplossing zijn maar dat heb ik zelf ook nog nooit gedaan ,toch wel een mooie hoor
een zeer moeilijke bloem om te fotograferen alleen al door dat je heel beperkt zit bij macro ivm scherpte diepte ,ik vind ook deze foto heel mooi zeker kwa kleuren en scherpte op de groene stuifmeeldraadjes en de mooi DOF in de BG ,vind het alleen wat jammer dat ook de stampertjes niet (eigenlijk bijna niet kunnen door de grote afstand )in het scherptevlak liggen ,een stack zou hier de oplossing zijn maar dat heb ik zelf ook nog nooit gedaan ,toch wel een mooie hoor
Ik volg, dat zijn de problemen waar ik ook ooit tegen opbotste
het is een uitnodigende maar o zo moeilijke bloem
Comment