Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

klein vliegje op stelten

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: klein vliegje op stelten

dank voor het reageren

Comment

Heel leuke macro, met sterke compo en ruime beelduitsende. Hier hou ik van !

Maar ik twijfel : de kleuren zijn wat... euh flauw, ik mis wat dekking, saturatie. Het beeld is wat vlak. En de toon van het vliegje is wat rozig...
      Zou het kunnen dat je de middentonen en schaduwen behoorlijk hebt verhelderd ? En de opname gebeurde in de schaduw terwijl het een zonnige morgen/dag was ?
      Die kleuren intrigeren mij...
      Greetz, Kariboe
      * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
      Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk bericht
        Heel leuke macro, met sterke compo en ruime beelduitsende. Hier hou ik van !

Maar ik twijfel : de kleuren zijn wat... euh flauw, ik mis wat dekking, saturatie. Het beeld is wat vlak. En de toon van het vliegje is wat rozig...
        Zou het kunnen dat je de middentonen en schaduwen behoorlijk hebt verhelderd ? En de opname gebeurde in de schaduw terwijl het een zonnige morgen/dag was ?
        Die kleuren intrigeren mij...
        Greetz, Kariboe
        en gelijk heb je hoor ,zo zie je waar de kenners zitten ,zon zat al achter de bomen bij avond (ook niet mijn favoriete tijdstip ) dus alles kwam in de schaduw te liggen ,en waren de kleuren heel flets zonder leven ,heb daarom in RAW de blichting wat opgetrokken en getracht met wat saturatie de boel recht te trekken ,maar dat laat toch altijd zijn sporen na
        en sowieso verkies ik het vroege ochtendlicht

Comment

Bedankt Patje !
          Greetz, Kariboe
          * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
          Euh... deze quotering is zeer subjectief !

Comment

Prachtige compositie, contrast een paar klikjes omhoog misschien?

Groeten,
            Eric

Comment

Dacht net hezelfde. Staat er trouwens super op, mooie compo

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door extrazone Bekijk bericht
                Prachtige compositie, contrast een paar klikjes omhoog misschien?

Groeten,
                Eric
                En dan is het een pareltje! Wat een heerlijke 'opzet', goed gezien!
                'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
                Grtjs, Jacky

Comment

Working...
                X