dit bijtje ging al mooi op zijn slaapplaatsje ,zonnetje was toen juist onder ,dit was mijn eerste macroshoot sedert een tijdje en wat deed dit deugd ,zo helemaal alleen rustig in de natuur ,wat moet een mens nog meer hebben morgenochtend ga ik ze weer bezoeken als het weer meezit en hopelijk dauw en windstil is
dank voor het kijken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
slaapwel
Collapse
X
-
-
Re: slaapwel
Oorspronkelijk geplaatst door rosie Bekijk berichtVind dit een prachtige foto
dat softe droomachtige vind ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtnaderhand gezien ,nu ik hem gepost heb ben ik niet zo tevreden over deze foto......
toch lekker dat we nu kunnen kiezen.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtoei elkaar gekruist en blijkbaar een verschil van mening
kan zijn dat ik die foutjes, die jullie als kenners zien,ik helemaal niet zie, daar ben ik bijna zeker van
maar dan ligt het zoals jij aangeeft aan het verkleinen,
want het totaal beeld qua sfeer scherpte compo kleur vind ik topGROETJES ROSIE
Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55
Comment
-
-
Het totaalbeeld , de opzet is prachtig
Ik (mis) zie iets aan 't beestje, maar ik kan er mijn vinger niet opleggen wąt 't nu juist is...muggenziften misschien ?'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jacky2 Bekijk berichtHet totaalbeeld , de opzet is prachtig
Ik (mis) zie iets aan 't beestje, maar ik kan er mijn vinger niet opleggen wąt 't nu juist is...muggenziften misschien ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jacky2 Bekijk berichtHet totaalbeeld , de opzet is prachtig
Ik (mis) zie iets aan 't beestje, maar ik kan er mijn vinger niet opleggen wąt 't nu juist is...muggenziften misschien ?
Comment
Comment