Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
ik hoop al een tijdje om er weer eens ene tegen te komen ,zonder dat hij mij heeft gebeten want ze hebben idd prachtige ogen ,
hij staat er heel mooi op scherpte en BG zijn heel mooi ,miss een nog ietsje meer DOF zodat voelspriet er ook scherp zou bijgestaan hebben ,maar doet geen afbreuk aan deze mooie foto ,knap
Ik vond hem eerst ook iets te weinig DoF hebben als je hem als klassieke registratie bekijkt. Maar hij is net groot genoeg om de ogen de volle aandacht te geven en daar gaat het hier om. Voor mij is hij dus goed zo
Om hoe laat heb je deze genomen? Zelf heb ik er zo ook eentje vastgelegd 's morgens vroeg. En dan zijn het nog slaapoogjes
Ik vond hem eerst ook iets te weinig DoF hebben als je hem als klassieke registratie bekijkt. Maar hij is net groot genoeg om de ogen de volle aandacht te geven en daar gaat het hier om. Voor mij is hij dus goed zo
Om hoe laat heb je deze genomen? Zelf heb ik er zo ook eentje vastgelegd 's morgens vroeg. En dan zijn het nog slaapoogjes
Grtz,
Kurt
Kurt, foto is gemaakt om 11:05, maar het was (zoals gewoonlijk de laatste tijd) slecht weer en een schaduwplek onder de bomen. Het kan dus goed zijn dat dit een langslaper was
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
Comment