Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Staat er goed op maar ik moet je teleurstellen, je eerste bijtje is nog niet geplaat. Dit is een vlieg, een bijvlieg. Enkele tips om ze uit mekaar te houden:
-deze bijvlieg heeft de typische "vliegen-ogen", de ogen van een bij zijn veel kleiner en raken mekaar niet boven op de kop
-vliegen hebben maar één paar vleugels, bijen hebben twee paar vleugels.
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
Staat er goed op maar ik moet je teleurstellen, je eerste bijtje is nog niet geplaat. Dit is een vlieg, een bijvlieg. Enkele tips om ze uit mekaar te houden:
-deze bijvlieg heeft de typische "vliegen-ogen", de ogen van een bij zijn veel kleiner en raken mekaar niet boven op de kop
-vliegen hebben maar één paar vleugels, bijen hebben twee paar vleugels.
Oei, dat wist ik nog allemaal niet, bedankt voor deze uitleg.
Canon EOS 550 D + Canon EF 24-105 mm IS L + Canon EF 100 mm macro IS L + Canon 100-400 mm IS L
Comment