Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

juffertje in tegenlicht

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: juffertje in tegenlicht

Een hele mooie Ik dacht eerst ook dat deze iets te blauwig was maar denk dat het eerder te maken heeft met de geel-oranje tinten van de achtergrond die het blauw versterken. Soort van optisch kleurenbedrog
    D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
    Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
    Flickr - JAlbum

Comment

Heb beestje is idd we een fel-blauwe, maar kleurvariaties komen gewoon voor toch zoals bij klappers?
      Webstek in opbouw

Comment

Prachitg plaatje Bopatje.

groetjes

moniq
        groetjes, moniq (BD1321BE)

A picture paints a thousand words

Comment

Een hele mooie hoor met knappe BG ook
          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Voor mij is deze heel mooi
            http://www.paulvanrooy.be

Comment

Er zijn nu eenmaal felblauwe juffers, gelukkig ! Het is weer genieten Patrick !
              'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
              Grtjs, Jacky

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ericvanhout Bekijk bericht
                Een hele mooie Ik dacht eerst ook dat deze iets te blauwig was maar denk dat het eerder te maken heeft met de geel-oranje tinten van de achtergrond die het blauw versterken. Soort van optisch kleurenbedrog
                Denk ook dat het met de combinatie van de (overigens prachtige) BG is. Ik vond het op het eerste zicht een 'raar' soort blauw ipv te fel.

En ook al merken er 20 voorgangers niks op (of zeggen ze er niks van), zeker je eigen gedacht durven zeggen zoals Dominiek deed. Het is soms grappig om lezen hoe de reacties volgen vanaf één bepaalde opmerking terwijl er voordien alleen maar 'mooi' geroepen werd

In elk geval een mooi plaatje waarin de BG voor het knappe effect zorgt

Grtz,
                Kurt

Comment

Mooie compo, mooi BG, blauw komt mij ook eigenaardig (eerder flets) over, maar de diversiteit in kleur is zo enorm dat het mogelijk onze inbeelding is door de gelige achtergrond.
                  BD0681BE -
                  Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kurrrt Bekijk bericht

En ook al merken er 20 voorgangers niks op (of zeggen ze er niks van), zeker je eigen gedacht durven zeggen zoals Dominiek deed. Het is soms grappig om lezen hoe de reacties volgen vanaf één bepaalde opmerking terwijl er voordien alleen maar 'mooi' geroepen werd Grtz,
                    Kurt
                    ja ik kan je hier helemaal in volgen dat valt mij soms ook heel duidelijk op ,heb er zeker ook geen probleem mee als iemand zijn eerlijke mening heeft zelfs al is het negatieve commentaar ,via kritiek leer je het meeste bij
                    dank voor de reacties

Comment

Working...
                    X