Ik ben momenteel in Kroatië, ik zal proberen af en toe een foto te plaatsen. Maar ik vrees dat ik minder op jullie foto's kan reageren Hopelijk vinden jullie dit niet zo erg .
Net zoals de spin die ik heb gefotografeerd, heb ik dit beestje gevonden in een dood blad. Dit maal in mijn beukenhaag.
Dode bladeren zijn goede schuilplaatsen voor insecten, het is dus altijd de moeite er eens te kijken!
Weet iemand wat dit is, het is volgens mij het kleinste insect dat ik ooit fotografeerde (2 à 3mm), vandaar de geringe scherptediepte. De voelsprieten waren even groot als de rest van het lichaam.
Bekijk dit kleine insect zeker eens in het groot, klik HIER!
I'm small. by mpke, on Flickr
Bedankt om te kijken en ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Maxim.
Net zoals de spin die ik heb gefotografeerd, heb ik dit beestje gevonden in een dood blad. Dit maal in mijn beukenhaag.
Dode bladeren zijn goede schuilplaatsen voor insecten, het is dus altijd de moeite er eens te kijken!
Weet iemand wat dit is, het is volgens mij het kleinste insect dat ik ooit fotografeerde (2 à 3mm), vandaar de geringe scherptediepte. De voelsprieten waren even groot als de rest van het lichaam.
Bekijk dit kleine insect zeker eens in het groot, klik HIER!
I'm small. by mpke, on Flickr
Bedankt om te kijken en ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Maxim.
Comment