Deze komt uit de Wissen, dank zij de goede zorgen van Lilybie haar knappe SD
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Krekel uit de Wissen
Collapse
X
-
Krekel uit de Wissen
Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten
www.cromagnonman.beLabels: Geen
-
-
-
Re: Krekel uit de Wissen
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtkopje staat er mooi scherp op ,ook de BG is heel zuiver en rustig ,standpunt iets meer evenwijdig met de krekel zou miss ook zijn staartje erbij scherp hebben gekregen
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtkopje staat er mooi scherp op ,ook de BG is heel zuiver en rustig ,standpunt iets meer evenwijdig met de krekel zou miss ook zijn staartje erbij scherp hebben gekregenMaster the craft, and the art will follow.
Canon 5DMkIII & 7DMkII & wat glas voor veraf en héél kortbij
http://www.retina-natuurfotografie.be | Flickr | 500px | jAlbum
Comment
-
deze staat er mooi op
zo ook heb je hier een mooie BG
maar kan me wel vinden in de tip van bopatjeGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Knappe foto met een mooie, zachte achtergrond .
De tip die hier gegeven is betreffende de dof ga ik volgende keer zeker ook in het achterhoofd houden.
GrtjsSamen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtkopje staat er mooi scherp op ,ook de BG is heel zuiver en rustig ,standpunt iets meer evenwijdig met de krekel zou miss ook zijn staartje erbij scherp hebben gekregen
Nette plaat !
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
Comment