Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Visitor

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Visitor

Geen idee welke soort dit is Ik was bezig de gele gerbera aan het pesten toen ik ineens de kleine bezoeker opmerkte

Beeld is een vierkante crop van dit origineel :
    http://dl.dropbox.com/u/75404096/son...G_4984-2.1.JPG
    Last edited by Sonjabelgium; 3 augustus 2012, 14:59.
    Webstek in opbouw

Re: Visitor

denk een spinnesoort
    kleuren van de gerbera zijn heel mooi ,maar ben wat minder voorstander van de zwarte BG hier ,komt nogal hard over ,spinnetje staat er wel scherp op

Comment

Mea-culpa, was tijdens mijn probeersels om zwarte achtergronden te produeren
      Soms is zwart beter dan een lelijke drukke achtergrond hé en daarom heb ik zitten frutselen met achtergronden
      De kennis kwam al handig vanpas bij de serie papavers die ik genomen paar dagen terug waar de achtergrond een lelijke trampoline is en een putdeksel van de regenput, andere kant het huis met de vuilbakcontainer aan de achterdeur en die staat in volle grond dus kon die niet verkassen. Deze komen ook nog wel een dezer en geloof me, met de "normale" achtergrond zou je daar zeggen "beter zwarte achtergrond maken"
      Nu kon ik die potten wel verplaatsen hoor in dit geval, ze waren dupe van mijn zelfstudie Enige wat ik nog moet verbeteren is om intens diepzwart te krijgen, nu maak ik die diepzwart in nabewerking maar wil die graag zo produceren

Bedankt voor je input en advies
      Webstek in opbouw

Comment

erg leuk zo.
        Spinnetje voegt echt wat toe....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sonjabelgium Bekijk bericht
          Mea-culpa, was tijdens mijn probeersels om zwarte achtergronden te produeren
          Soms is zwart beter dan een lelijke drukke achtergrond hé en daarom heb ik zitten frutselen met achtergronden
          De kennis kwam al handig vanpas bij de serie papavers die ik genomen paar dagen terug waar de achtergrond een lelijke trampoline is en een putdeksel van de regenput, andere kant het huis met de vuilbakcontainer aan de achterdeur en die staat in volle grond dus kon die niet verkassen. Deze komen ook nog wel een dezer en geloof me, met de "normale" achtergrond zou je daar zeggen "beter zwarte achtergrond maken"
          Nu kon ik die potten wel verplaatsen hoor in dit geval, ze waren dupe van mijn zelfstudie Enige wat ik nog moet verbeteren is om intens diepzwart te krijgen, nu maak ik die diepzwart in nabewerking maar wil die graag zo produceren

Bedankt voor je input en advies
          was niet verkeerd bedoeld hoor alleen hou ik liever van wat zachte achtergronden ,hoewel ik in winterperiode ook wel eens experimenteer in kleine ministudio om bloemen te fotograferen dan meestal met zwarte BG ,zo voor mij ook mea-culpa

Comment

Gezellig samen mea-culpa dan Ik ben al bezig geweest met wit ook, maar om die helder te krijgen zal ik de battrijen van mijn flitsmachien 's moeten laden om verder te frutselen op zoek naar wit-wit en 's zoeken welke hoek je achtergrond met 1 off-shoe kan witflitsen, hoeveel power je nodig hebt enzo

Peterr : zonder dat spinnetje is dat beeld gewoon niets Je hebt zeker gelijk
            Webstek in opbouw

Comment

Mooi in beeld gebracht !
              'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Staat er mooi op in deze strakke omgeving
                D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
                Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
                Flickr - JAlbum

Comment

Dank jullie voor de stimulerende en opbouwende comments!
                  Webstek in opbouw

Comment

Working...
                  X