Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

eye see you ;)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• eye see you ;)

Had hem al gepost in beoordeling channel moest eigenlijk hier zijn sorry voor double post mod

mijn mooiste close up tot nu toe, macro zit er nog aan te komen wanneer ik eindelijk een nieuwe lens te pakken krijg.

Re: eye see you

Oorspronkelijk geplaatst door 420 Bekijk bericht
    Had hem al gepost in beoordeling channel moest eigenlijk hier zijn sorry voor double post mod
    Die dubbelpost is nu net iets dat niet toegelaten is, 'k denk dat hij beter bij beoordeling past.Het oog op zich is mooi scherp maar de rest ...
    Gewoon verder doen.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
      Die dubbelpost is nu net iets dat niet toegelaten is, 'k denk dat hij beter bij beoordeling past.Het oog op zich is mooi scherp maar de rest ...
      Gewoon verder doen.
      hoe krijg ik de plaatsen er rond dan ook scherp op foto? weet niet of het uitmaakt maar dit is met gewoon standaard lens getrokken.

Comment

Ik volg, oog is goed scherp.
        Met de rest bedoelt hij waarschijnlijk het totaalplaatje. De foto lijkt me nogal groen, er is wat ruis in de BG en het kroetje aan de neus kon je wel even wegpoetsen
        www.maximpiessen.com
        www.facebook.com/maximpiessenphotography
        Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 420 Bekijk bericht
          hoe krijg ik de plaatsen er rond dan ook scherp op foto? weet niet of het uitmaakt maar dit is met gewoon standaard lens getrokken.
          Om een goede beoordeling van de foto mogelijk te maken is het hier nuttig dat je ook wat extra informatie aanbiedt (de zogenaamde EXIF gegevens, die je camera samen met de foto opslaat):
          - Camera Model
          - Lens
          - Sluitertijd
          - Diafragma
          - ISO waarde
          - Belichtingscompensatie

De vermelding van EXIF gegevens is niet verplicht maar wel aanbevolen om betere en meer relevante tips te krijgen.
          grt,bouk.
          wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
          http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
          https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
            Om een goede beoordeling van de foto mogelijk te maken is het hier nuttig dat je ook wat extra informatie aanbiedt (de zogenaamde EXIF gegevens, die je camera samen met de foto opslaat):
            canon 400d
            EF-S18-55mm
            1/320
            Aperture value is diafragma? 5.6
            ISO 100

Mpke het kroetje bedoel je dan het vuiltje in de ooghoek of echt het bruine vlekje op de neus want dat is gwn een sproet ^^

Comment

het vuiltje
              www.maximpiessen.com
              www.facebook.com/maximpiessenphotography
              Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop

Comment

Working...
              X