WOW dat is een zalig plaatje
zelfs heb ik zoiets nog nooit kunnen vastleggen, maar van zoiets ben ik wel fan
die kleurtjes, kan er naar blijven kijken, geeft mij ook zo 'n gevoel van vroeger weer, toen er meer hooiweiden waren
Grt Rosie
GROETJES ROSIE
Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55
Weer een knappe Frans!
Je (poppies)klappers doen me steeds denken aan 'In Flanders Fields' een gedicht geschreven door John McCrae tijdens WOI.
Groeten,
Jacques
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Moeilijk om een foto van een klaproos lelijk te vinden, maar deze is echt mooi omwille van de zachte achtergrond met ingehouden kleuren. Bewolkte dag? Dat kan natuurlijk haast niet anders maar dat levert dan zulke foto's op...mooi.
Grt, Ingrid.
Ingrid Vekemans Photography
Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching http://www.ingridvekemans.com
Oorspronkelijk geplaatst door IngridVekemansPhotoBekijk bericht
Moeilijk om een foto van een klaproos lelijk te vinden, maar deze is echt mooi omwille van de zachte achtergrond met ingehouden kleuren. Bewolkte dag? Dat kan natuurlijk haast niet anders maar dat levert dan zulke foto's op...mooi.
Grt, Ingrid.
Het was inderdaad bewolkt, niet veel wind én een mooi plekje
Comment