Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Een indrukwekkende kever, vooral als ie gaat vliegen...
heerlijk geluid !
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
zeer mooie scherpte en kleuren, maar ik krijg niet het 'wow, wat speciaal-effect' zoals bij je andere foto's .
Maar je kan niet altijd speciaal uit de hoek komen he .
... maar ik krijg niet het 'wow, wat speciaal-effect' zoals bij je andere foto's .
Maar je kan niet altijd speciaal uit de hoek komen he .
Inderdaad, eigenlijk heb ik al spijt dat ik 'em geplaatst heb. Is niet mijn normale macrofotografie, maar ik was best blij dat ik eindelijk ook eens die "gouden rakker" kon platen...
Maar geen nood hoor, ik heb nog creatieve platen in mijn kleurboek zitten hoor...
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Inderdaad, eigenlijk heb ik al spijt dat ik 'em geplaatst heb. Is niet mijn normale macrofotografie, maar ik was best blij dat ik eindelijk ook eens die "gouden rakker" kon platen...
Maar geen nood hoor, ik heb nog creatieve platen in mijn kleurboek zitten hoor...
Greetz, Kariboe
het onderwerp vind ik eigenlijk ook zeer belangrijk........ik zie eigenlijk veel liever een goede foto van een Goude Tor dan een zeer goede foto van een ******vlieg
het onderwerp vind ik eigenlijk ook zeer belangrijk........ik zie eigenlijk veel liever een goede foto van een Goude Tor dan een zeer goede foto van een ******vlieg
dus voor mij, meer dan geslaagd
Hehe, dan verschillen we duidelijk !
Ik zie liever een goede foto van een paardebloem dan een slechte foto van bv. 'n Neushoornkever !
Let op : respect voor 'soortenfotografie', het is documentair en er is absoluut behoefte aan... Maar het is niet echt mijn fotografie.
Ik zoek eerder 'plaatjes', 'prentjes' a.h.w., eenvoud door abstractie - een nieuwe werkelijkheid. Of soms ook verhaaltjes, soms kinderlijk, soms onnozel of gek...
Dank voor het kijken en de reactie's !
Tijd voor 'n ander prentje - met iets meer "wow-gevoel" !
Greetz, Kariboe
Comment