heel erg leuk, de compositie leunt op links, ik weet niet of het een crop is en je links meer ruimte hebt? of anders toch recht croppen tot in het blad wellicht,
groetjes,
Loulou
Ik vind 'em vooral leuk en speciaal !
Mag ook wel eens !
Greetz, Kariboe
*Eén duimpje -> ja hoor **Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! ***Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!! Euh... deze quotering is zeer subjectief !
dank jullie voor jullie reacties.
@loulou: is een lichte crop met links nog een heel klein beetje meer ruimte. als je even nader uitlegt wat je juist bedoelt dat hij op links leunt kan ik het misschien eens herbekijken.
Mooie benadering Jeroen ik dacht eerst dat enkel de twee oranje-rode vlekjes wat storend werkten maar neen hoor, ze houden het groen als complementaire kleur perfect in evenwicht
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
Heel mooi met die kleuren!
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen?
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Oorspronkelijk geplaatst door JumpingjacquesflashBekijk bericht
Heel mooi met die kleuren!
Hoe heb je dit voor elkaar gekregen?
door de warmte van de dagen voor de foto had de zijkant een wat uitgedroogde rand wat het gele tot gevolg heeft. en de kleine dof werkt de verbreding van deze kleur in de hand. ook het zachte ochtendlicht helpt hier natuurlijk bij.
Comment