Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Drekvlieg
Collapse
X
-
-
Re: Drekvlieg
Ja waarom krijgt die geen commentaar. Ik vind die vliegen toch altijd fotogeniek. Alleen een klein minpuntje: nogal een drukke voorgrond die met veel aandacht gaat lopenGroetjes Hilde
http://hildeg.smugmug.com/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HildeG Bekijk berichtJa waarom krijgt die geen commentaar. Ik vind die vliegen toch altijd fotogeniek. Alleen een klein minpuntje: nogal een drukke voorgrond die met veel aandacht gaat lopen
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick T Bekijk berichtDank de talrijke kijkers,ja ik heb het dit weekend ook gezien sedert gisteren en vandaag is er amper gereageerd op dit gedeelte van het forum ,denk dat het slechte macroweer er voor iets tussen zit ,en weekend zijn
maar hier ben ik dan zieen hij is zeker een reactie waard zeer knappe en scherpe foto
Comment
-
Technisch knap beeld, qua compositie wat recht toe recht aan waardoor de foto misschien idd. wat minder oproept bij de kijkers?
groetjes,
LoulouLoulou Beavers | fotoworkshops en fotoreizen | www.photo-moments.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtgeduld is een goeie deugd,ja ik heb het dit weekend ook gezien sedert gisteren en vandaag is er amper gereageerd op dit gedeelte van het forum ,denk dat het slechte macroweer er voor iets tussen zit ,en weekend zijn
maar hier ben ik dan zieen hij is zeker een reactie waard zeer knappe en scherpe foto
het is inderdaad rustig dezer dagen in dit forum onderdeelGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door LoulouBeavers Bekijk berichtTechnisch knap beeld, qua compositie wat recht toe recht aan waardoor de foto misschien idd. wat minder oproept bij de kijkers?
groetjes,
Loulou
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
Comment