Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
inderdaad zo zie je ze het meest van de tjd zitten
staat er mooi op
waar ben je deze tegen gekomen als ik vragen mag
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
inderdaad zo zie je ze het meest van de tjd zitten
staat er mooi op
waar ben je deze tegen gekomen als ik vragen mag
Juist over de Belgisch-Nederlandse grens, je kent het plekje wel
Heb er trouwens maar ééntje gevonden, misschien was het te koud of te vroeg op de dag. Hun bramenstruiken staan voor een groot deel ook overwoekerd door hele hoge netels, misschien houden ze daar niet van.
Juist over de Belgisch-Nederlandse grens, je kent het plekje wel
Heb er trouwens maar ééntje gevonden, misschien was het te koud of te vroeg op de dag. Hun bramenstruiken staat voor een groot deel ook overwoekerd door hele hoge netels, misschien houden ze daar niet van.
yep heb ook het gevoel dat er dit jaar weininger waren toen ik er nog was een drietal weken terug
maar goed dat je er dan nog eentje gevonden hebt
ligt wel echt aan het weer om tevoorschijn te komen hoor, alsook de temperatuur
denk niet dat de netels er voor iets tussen zitten
gewoon het weer en dat ze zijn momenteel echt aan het paren zijn.
vanaf juli zijn ze rustiger(einde paartijd) en zitten ze in de zon als die er is te zonnen.ze komen meestal pas na 10.00 uur voorschijn heel afhankelijk van het weer
liefst geen wind die vinden ze te koud op dit moment met dit weer
ook al schijnt de zon
ze houden het meest van rond de 18 a 20 graden en iets meer maar dan ook weer niet te warm
dan vindt je ze ook niet
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
prachtig Eric ,ik zal ze dit jaar ook nog wel weer eens opzoeken,ik heb een gerucht gehoord dat er ook in mijn streek zouden zitten ,maar moet ze nog wel gaan opzoeken
prachtig Eric ,ik zal ze dit jaar ook nog wel weer eens opzoeken,ik heb een gerucht gehoord dat er ook in mijn streek zouden zitten ,maar moet ze nog wel gaan opzoeken
Patrick, bedoel je de populatie in Knokke-Heist?
Volgens Waar_leef_ik zouden de populaties in de Antwerpse Kempen (Rijkevorsel, Brecht, Westmalle, Beerse, Vosselaar, Turnhout en Merksplas) en in het noordwesten van Oost-Vlaanderen (Sint-Laureins) verloren gegaan zijn.
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Hopelijk zitten ze ook in onze streek
Heel mooie foto
Comment