Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Knap gedaan hoor.
Er is zelfs een beetje van een "zelfportret" in de ogen te zien
Tegelijk is dat ook het enige puntje van commentaar : altijd jammer van de softboxreflecties in de ogen, maar voor zover ik weet is dat niet te vermijden. Een ronde softbox is dan wellicht minder storend, 't is maar een idee hé.
Knap gedaan hoor.
Er is zelfs een beetje van een "zelfportret" in de ogen te zien
Tegelijk is dat ook het enige puntje van commentaar : altijd jammer van de softboxreflecties in de ogen, maar voor zover ik weet is dat niet te vermijden. Een ronde softbox is dan wellicht minder storend, 't is maar een idee hé.
Dank voor je terechte opmerking.
Misschien dat ik dit wat beter zou kunnen krijgen met een reflectie scherm [of een ringflitser,maar daar ben ik niet zo'n voorstander van]
het zal lastig blijven.
Comment