Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Spiraal
Collapse
X
-
Spiraal
www.maximpiessen.com
www.facebook.com/maximpiessenphotography
Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshopLabels: Geen
-
-
Re: Spiraal
Ik vind deze dan weer beter. Het beestje is groter en wat duidelijker. Was op de vorige moeilijk te zien wat het juist was.
Kleurcontrast is ook hier niet echt goed werkend naar mijn gevoel (maar da's persoonlijke smaak).
Creatief weer mooi uitgevoerd, maar verder gaat mijn waardering niet in dit soort fotografie met dieren (da's ook weer persoonlijk)
Grtz,
Kurt
Comment
-
deze zal zeker niet makkelijk geweest zijn om te maken maxim
wit papier op wit
hier gaat de aandacht geheel naar die krul in het papier voor mij en jammer genoeg niet naar je wadelend blad omdat deze ten opzicht van de krul te klein in beeld staat
maar dat is mijn menig hé
vond je vorige sterkerGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Bedankt voor de reacties(ik vind zelf deze beter als de vorige...
)
Oorspronkelijk geplaatst door Kurrrt Bekijk berichtIk vind deze dan weer beter. Het beestje is groter en wat duidelijker. Was op de vorige moeilijk te zien wat het juist was.
Kleurcontrast is ook hier niet echt goed werkend naar mijn gevoel (maar da's persoonlijke smaak).
Creatief weer mooi uitgevoerd, maar verder gaat mijn waardering niet in dit soort fotografie met dieren (da's ook weer persoonlijk)
Grtz,
Kurt. Maar toch bedankt om te reageren!
Oorspronkelijk geplaatst door lilybie Bekijk berichtdeze zal zeker niet makkelijk geweest zijn om te maken maxim
wit papier op wit
hier gaat de aandacht geheel naar die krul in het papier voor mij en jammer genoeg niet naar je wadelend blad omdat deze ten opzicht van de krul te klein in beeld staat
maar dat is mijn menig hé
vond je vorige sterker.
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtik vind deze dan weer beter (duidelijker) vorige had dan miss iets meer abstract ,hier vind ik de compo gewoon mooi en origineel ,zelf had ik miss die krul helemaal in beeld gebracht ,
De originele foto is met de gehele krul in beeld, maar ik vond de compo daar niet zo sterk.www.maximpiessen.com
Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door mpke Bekijk bericht
Van jou wist ik al dat je er niet zo voor ging zijn. Maar toch bedankt om te reageren!
Het is omdat ik de opzet en de creativiteit kan waarderen dat ik er toch nog op reageer
Grtz,
Kurt
Comment
-
Ja, dat bedoelde ik. Er zijn wel meerdere mensen die het niet hebben voor natuur in een ministudio...
Gelukkig kan ik daar mee leven.
www.maximpiessen.com
Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop
Comment
Comment