...van een sprinkhaan. Ik vind die eerste "nimfen-fase" zo fascinerend, het lijken dan echte kindsprinkhanen, met een kop die in verhouding te groot is voor het lijf
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nimf...
Collapse
X
-
-
Re: Nimf...
Oorspronkelijk geplaatst door ericvanhout Bekijk bericht...van een sprinkhaan. Ik vind die eerste "nimfen-fase" zo fascinerend, het lijken dan echte kindsprinkhanen, met een kop die in verhouding te groot
Mooie scherpe opname, door dat druppeltje bij het oogje lijkt dit 'kindje' zelfs te wenen...
Comment
-
dit heb je mooi weten vast leggen
Comment
-
die staat er mooi scherp opGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
-
Verrassend beeld, ongewoon, maar helder, en schitterende pose !
Lijkt me meer "merkenfotografie", maar dan van een onberispelijke kwaliteit !
Vrijblijvende vraag : studiowerk of een wit papiertje als achtergrond ?
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kariboe Bekijk berichtVerrassend beeld, ongewoon, maar helder, en schitterende pose !
Lijkt me meer "merkenfotografie", maar dan van een onberispelijke kwaliteit !
Vrijblijvende vraag : studiowerk of een wit papiertje als achtergrond ?
Greetz, Kariboe
Comment
-
heerlijk scherp!www.maximpiessen.com
www.facebook.com/maximpiessenphotography
Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ericvanhout Bekijk berichtIk neem mijn materiaal voor "studiowerk" altijd mee het veld in, stukje wit stevig karton van 25cmx25cm in mijn broekzak
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
Comment
-
Comment