Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
knap werk Ingrid ,alleen had ik liever het stengeltje er beter zien uitkomen ,hier vervaagd het wat in de BG ,maar het kan natuurlijk ook de bedoeling zijn geweest ,dit is mijn mening natuurlijk ,wel vind ik het licht heel mooi op de blaadjes
knap werk Ingrid ,alleen had ik liever het stengeltje er beter zien uitkomen ,hier vervaagd het wat in de BG ,maar het kan natuurlijk ook de bedoeling zijn geweest ,dit is mijn mening natuurlijk ,wel vind ik het licht heel mooi op de blaadjes
was de bedoeling dit zo zacht mogelijk te krijgen zodat de bloem ten volle de aandacht kreeg in een complete zachte groene achtergrond
maar toch bedankt vr de tip en mening, 'k zal de steel eens wat meer naar voren proberen te brengen, maar dit zal niet zo evident zijn
ik ga ook voor je eerste ingrid
mooie kleur heeft die tulp
hier vind ik de beperkte DoF
heel goed zijn werk doen
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment