Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
zou ik ook graag eens weten ,zie in het exif minolta 200mm2.8 x2 maar dan staat er shot a 600mm, 200 x 2 is volgens mij toch 400mm ,een beetje uitleg Frans
maar vind deze ook de knapste van de reeks ,heel mooi op elk vlak
zou ik ook graag eens weten ,zie in het exif minolta 200mm2.8 x2 maar dan staat er shot a 600mm, 200 x 2 is volgens mij toch 400mm ,een beetje uitleg Frans
zou dit niet met de cropfactor kunnen te maken hebben
Canon = 1,6
Nikon = 1,5
Sony = twijfel denk ook +- 1,5
De enige zinnige uitleg die ik kan geven is dat mijn cam blijkbaar de kluts kwijt was vanmorgen ... , het is wel degelijk een 300 mm met een 2x converter. ff nog een paar exifs van vanmorgen bekeken en zelfde fout ... raar.
Ik heb ook een 1.5 crop factor, daar zou die 600 mm kunnen vandaan komen dan, goed gezien Ingrid ... als dat zo werkt moest daar dan ook 900mm gestaan hebben
Comment