Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
vanop mijn ziekenhuisbed
de eerste uit die doos
alles is goed doorstaan morgen naar huis
maar goed dat de laptop van mijn dochter hier aanwezig is
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Blij te horen dat het goed verlopen is.
laat ons nu maar meegenieten van die grootte doos
allé je kan de tijd goed benutten met die laptop
't is weer een knappe plaat zoals we van jou gewoon zijn
blij dat alles goed verlopen is en zo te zien al vol energie
en...hou jullie maar allemaal vast aan de takken van de bomen ,want heb zo een vermoeden dat er een invasie van foto's in aantocht is
on TP nu; prachtige foto LIliane
Het zit goed met u als je u nu al verveelt,
Gooi die doos maar open want er heeft mij een stemmetje toegefluisterd dat die doos behoorlijk vol zit ..
en spoedige beterschhap, dat je de bodem van die doos nooit in zicht krijgt hé
Liliane, dat komt goed, want je verveelt je nu al....
Die doos, daar zit heel wat in...ik had toch al effe kunnen meekijken op het 'terein'...
Spoedig herstel !
Hi...hi...Jij bent toch onbetaalbaar hé! Je hebt deze morgen beloofd om het 'kalm-aan'
te doen! Al goed dat je vanuit je bed foto's kan posten, je zou anders nog gefrustreerd raken
Ik voel aan mijn klein teentje dat die bewuste doos veel 'schatten' bevat, zet ze dus maar open !
Deze foto is er al een voorbeeld van, héérlijk plaatje !
'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Prachtig beeld!
Nog een spoedig herstel toegewenst!
Jacques
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment