Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
- Oh-jee - ik zie dat mijn dochter ingelogd stond, excuses als dit verwarring veroorzaakt Ik zou verwijderen en onder eigen naam posten maar ik kan geen delete-knop vinden.
* * * * * * * * * * * * * * *
Nog maar dagen verwijderd van LR-day Locaal bewerken zal zeker onderdeel uitmaken van mijn vragen naar de lesgever toe
Deze is deel van de 3e X dat ik beestjes gefotografeerd heb, ik oefen en ik leer dankzij de comments en vooral de tips van "the masters" hier ... Die tips blijven dan ook zeer gewaardeerd Enkele macro-meesters hebben me al zeer waardevolle tips gegeven welke ik poog toe te passen en mezelf eigen te maken ... How-to tips en adviezen neem ik met graagte aan als die er zijn om bv dat koppie beter belicht te krijgen bij het afdrukken, of is dit enkel in nabewerking te realiseren?
Comment