Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Hij is inderdaad ingeflitst
Ik kon ook moeilijk anders vrees ik.
Gisteravond rond 22u gaat mijn man even de tuin in en hij komt terug en zegt: maak maar dat je morgen je wekker zet om de uitsluiping te fotograferen, er is er eentje uit de vijver gekropen!
Ik ga kijken en inderdaad. Dus ik zet mijn wekker op 4 u, in de veronderstelling zijnde dat deze spektakels alleen 's ochtends bij het ochtendgloren plaats vonden (Of ben ik mis????)
Voor ik naar bed ging rond middernacht ging ik nog even kijken of ze der nog wel zat en toen heb ik ze aangetroffen zoals op de foto het tafereeltje was al grotendeels voorbij!!!
Aangezien het pikkedonker was kon ik alleen maar gebruik maken van een flits om het moment nog vast te leggen. Een uurtje later was hij al vliegen!
De zwarte bg is dan ook natuurlijk, het holst van de nacht.
Ik heb ondertussen wel bij geleerd dat deze kereltjes zich ook niet houden aan de vaste patronen van dageraad en ochtendgloren en gewoon hun ding doen als zij er zin in hebben
Zijn er hier nog mensen die al nachtelijke uitsluipingen gezien hebben?
Greets, Lena
--------------------------------------------------------------- Don't blame the Canon, blame the canonnier!!! www.lenafotografie.be
volgens mij is dit de grote keizerslibel ,en die sluipen nogal dikwijls uit ofwel in de hele vroege morgen tot zelfs midden in de nacht hier een beschrijving ,als ik het tenminste goed heb met de determinatie
knappe foto maar heb wat moeite met de zwarte BG maar hier had je natuurlijk geen keus
Comment