Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: Trollenwandeling in De Schorre (Boom) op 12 april 2025.
allé toch-84 kijkers en geen commentaar-foto is allicht toch niet showcasewaardig-
afsluiten dan maar
teveel boter is ook niet goed voor de gezondheid
volgende keer bete
Nee, dat heb je verkeerd voor.
De foto is misschien geen SC maar staat zeker in het verkeerd forum.
Als u dat wenst verplaats ik die naar het macro forum.
Laat maar iets weten per PM.
RF
Mod
Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.
Nee, dat heb je verkeerd voor.
De foto is misschien geen SC maar staat zeker in het verkeerd forum.
Als u dat wenst verplaats ik die naar het macro forum.
Laat maar iets weten per PM.
RF
Mod
bedankt ,mag naar het macro forum verplaatst worden
doei
Ik zou het beeld iets croppen om van dat dominante grasje rechts af te komen die nu nogal veel aandacht vragen, je hebt onderaan ruimte genoeg om je hoofdspeler te behouden en je verhouding te bewaren. Mooie kleuren heb je
Oorspronkelijk geplaatst door SonjabelgiumBekijk bericht
Ik zou het beeld iets croppen om van dat dominante grasje rechts af te komen die nu nogal veel aandacht vragen, je hebt onderaan ruimte genoeg om je hoofdspeler te behouden en je verhouding te bewaren. Mooie kleuren heb je
Die grasstengel mag inderdaad weg ten voordele van de compositie. BG is mooi maar de belichting van de boterbloem zelf vind ik wat hard
D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050 Flickr - JAlbum
Comment