Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vruchtbaar

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vruchtbaar

3 van deze serie staan bij Fotobeoordeling : http://forum.belgiumdigital.com/f74/...ml#post3552286
    daar zijn drie "dof-versies" te zien, volgens bouk zit daar de beste bij ; deze zijn genomen geweest met het doel dof te begrijpen en te gebruiken in het belang van het beoogde beeld. Hier was het opzet een zacht dromerig beeld te produceren ... Op weg daarnaar toe zijn kwamen een paar probeersels eruit deze deze en deze bv die niet waren wat ik voor ogen had.

Keuze van het uiteindelijke beeld heb ik voor de recht geplaatste versie gekozen voor de vanuit de hoek vertrekkende stengel-versie, hier leek de rechte versie meer passend, de schuine kan je hier zien

Last edited by Sonjabelgium; 3 augustus 2012, 15:48. Reden: uitleg bij het beeld gevoegd.
    Webstek in opbouw

Re: Vruchtbaar

Deze en Nr 3 in fotobeoordeling zijn duidelijk de betere van je "probeersels"
    D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
    Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
    Flickr - JAlbum

Comment

Re: Vruchtbaar

Yup, vind ik zelf ook, maar heb de anderen ook geplaatst (in fotobeoordeling dan) om te laten zien hoe die dof de sfeer meebepaald. Ik ben m'n eigen privélerares zo met BD als adviseur
      Webstek in opbouw

Comment

Working...
      X