Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

damvallei

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• damvallei

vanmorgen was ik in de damvallei in Destelbergen, heeft er iemand een idee welke libelle dit is? Commentaar op de foto wordt uiteraard ook geapprecieerd, ik heb nog maar weinig ervaring met macro, dus laat maar horen

IMG_9621 by micheleloot, on Flickr
    [/IMG]

Re: damvallei

Kweet niet welke soort dit is, maar wel een hele mooie opname

Grtz, Jan
    Canon G1X, G7

Comment

Heel mooi scherp, determinatie is op dit moment nog wat moelijk denk ik.

Kadrering vind ik ietwat krap
      D7100 x 2 en wat (oud en nieuw) glas
      Olympus XZ-1 met onderwaterhuis PT-050
      Flickr - JAlbum

Comment

Zo te zien, weet jij duidelijk waar je mee bezig bent.
        "Weinig ervaring met macro" lijkt mij dus een beetje te bescheiden
        Eén puntje misschien? Een ruisfilter erover.

Comment

@Eric: ik heb nogal krap gekaderd omdat er wel wat storende elementen in de onmiddelijke omgeving waren, ik wou niet gaan knippen en snoeien in de vegetatie, zal volgende keer toch iets ruimer proberen kaderen.
          @kohraya: ik heb in camera raw eerst de foto verscherpt en dan een lichte ruisfilter(zowel luminatie als kleur) toegepast, wou niet teveel ruisfilter gebruiken om geen detail te verliezen, of zie ik dat verkeerd?

Comment

In ieder geval een hele mooie scherpe foto . Knap gedaan .

Grtz .

Dirk .
            Nikon D90 - 18-105mm - Sigma 150mm Macro

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door michel eloot Bekijk bericht
              @Eric: ik heb nogal krap gekaderd omdat er wel wat storende elementen in de onmiddelijke omgeving waren, ik wou niet gaan knippen en snoeien in de vegetatie, zal volgende keer toch iets ruimer proberen kaderen.