de geboorte van deze smaragdlibel ,ik heb ze genomen met een iets tragere sluitertijd om toch wat beweging vast te leggen ,hier was het moment dat hij zich los maakte van het exuvium ,,dit moment gaat dan ook supersnel , het was de eerste keer dat ik een volledige uitsluiping kon bijwonen (dit dank zij Jacky ) ,ik zal er een stuk of drie plaatsen en dan laat ik het hele reeksje zien via een link
dank voor het kijken
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
en toen floepte hij er uit
Collapse
X
-
-
Re: en toen floepte hij er uit
Knap met die beweging, maar het totaalplaatje is wat druk vind ikwww.maximpiessen.com
www.facebook.com/maximpiessenphotography
Workshops macrofotografie: www.maximpiessen.com/workshop
-
Oorspronkelijk geplaatst door jendi Bekijk berichtPrachtig hoe je hem er ziet uitkomen . Knappe foto .
Grtz .
Dirk .
Comment
-
ja wadde, das zalig om nr te kijken
goed gezien met die trage sluitertijd
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door kohraya Bekijk berichtZeer knap dat je die beweging hebt vast gelegd.
Maar je moet natuurlijk wel weten wat er gebeurt om dit beeld ook te waarderen.Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.
Comment
-
Mooi de beweging vast gelegd. Nooit eerder zo gezien. Prachtig
Comment
-
Een heel goed idee met die trage sluitertijd, het lijkt of je erbij staat en zeer kunstig gedaan ook , sterk werk Patrick'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
Comment
-
-
Knap die beweging vastgelegdGroetjes Hilde
http://hildeg.smugmug.com/
Comment
Comment