Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Macro of bloemetjes fotograferen is totaal mijn "ding" niet...
Hopelijk is die SC waardig?
Gr Pascale
een nieuwe weg ingeslagen Pascale ,eventjes weg van landschap als afwisseling ,zo doe ik dat ook eventjes een andere wind kan je inspiratie ten goede komen
en hij is zeker SC waardig ik zou zelfs mee zeggen ik vind hem heel knap ,
minpuntje voor mij is het kader ,dit plaatje is zo fragiel dat het zeker niet om een zwaar kader vraagt ,mijn mening ,hoewel kaders altijd als iets persoonlijk is
een nieuwe weg ingeslagen Pascale ,eventjes weg van landschap als afwisseling ,zo doe ik dat ook eventjes een andere wind kan je inspiratie ten goede komen
en hij is zeker SC waardig ik zou zelfs mee zeggen ik vind hem heel knap ,
minpuntje voor mij is het kader ,dit plaatje is zo fragiel dat het zeker niet om een zwaar kader vraagt ,mijn mening ,hoewel kaders altijd als iets persoonlijk is
hou er rekening mee macro is verslavend
ik volg patrick pascal
en vooral op delet voor die laatste zin
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment