Detailke van een snipvlieg, geen stack wel diafragma f57 met tamron 90mm en raynox voorzetlens
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Detail snipvlieg
Collapse
X
-
-
Re: Detail snipvlieg
En wàt een details Die facetten!
Schitterend plaatje
Heb al gedacht : vierkante uitsnede ? Dan zit die waarschijnlijk 'wat gevangen'...
Heb je soms nog een foto waar iets meer 'lijf' opstaat ? M.i zal dat de compo ten goede komen, er is nu een redelijk 'leeg stuk ' vóór 't beestje'Yesterday is history.Tomorrow is a mystery.Today is a gift.That 's why we call it the present .
Grtjs, Jacky
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtwat een scherpte en details ,prachtige foto ,
maar f 57 wist zelfs niet dat dit kon
Comment
-
Nog goed scherp met een dergelijk klein diafragma en een Raynox. Heb je er wel zeer kort met je neus opgezeten.
Wat de foto betreft, licht en scherpte zijn prima maar het vliegje staat wat te veel naar links waardoor je rechts te veel lege ruimte krijgt.
Groeten,
Eric
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bopatje Bekijk berichtwat een scherpte en details ,prachtige foto ,
maar f 57 wist zelfs niet dat dit kon
wist ik ook niet
Comment
-
volg in verband met de compositie
maar de scherpte is topGroetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
Bedankt voor de reacties De foto is het volledige beeld, dus geen crop. Bij dit soort detailfoto's hou ik wel van een ruime "leegte" in de kijkrichting en dit is dus een bewuste keuze. Gelukkig maar dat smaken verschillen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ericvanhout Bekijk berichtIk kan het diafragma instellen tot f64 alhoewel de diafragmaring maar tot f32 gaat. Hoe dat precies werkt weet ik ook niet
De cam corrigeert waarschijnlijk omwille van de lensuittrek ?
logisch diafragma gezien de grootte van het gaatje
werkdiafragma omwille van het lichtverlies door de uittrek ?
knap beeld dat ik mij wel nooit zie makenbedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
Knappe plaat met een prima opbouw. De leegte rechts stoort zeker niet.
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtDe cam corrigeert waarschijnlijk omwille van de lensuittrek ?
logisch diafragma gezien de grootte van het gaatje
werkdiafragma omwille van het lichtverlies door de uittrek ?
Vreemd eigenlijk, dat zo weinigen dit weten.Over het algemeen niet snel onder de indruk.
Comment
Comment